make-money-468x60

Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Εργαλείο Δημιουργίας Εφαρμογής (Mobile App Builder)

Γιατί να την έχει μια Επιχείρηση?

Οι 7 λόγοι που χρειάζεται μία επιχείρηση, το App Builder
  1. Ορατή στους πελάτες ανά πάσα στιγμή
  2. Κανάλι με απευθείας επικοινωνίας
  3. Παροχή αξίας στους πελάτες
  4. Κατασκευή "ονόματος" (Brand Name) και αναγνώριση
  5. Βελτίωση της δέσμευσης πελατών
  6. Ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό
  7. καλλιέργεια πιστότητας πελατών.
Δες την εφαρμογή opportunityland. Η εφαρμογή αυτή είναι χαρακτηριστικό δείγμα του παραπάνω 7λογου και θα την βρείτε στο https://play.google.com/store/apps

Εδώ είναι και το Affiliate link για να ξεκινήσουμε συνεργασία.



Ορατή στους πελάτες ανά πάσα στιγμή


Οι στατιστικές δείχνουν, ότι ο μέσος άνθρωπος του σήμερα ξοδεύει περισσότερο από 2 ώρες την ημέρα (!) στο κινητό του. Ενώ ίσως μόνο το μία χούφτα των εφαρμογών αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος αυτής της συνολικής χρήσης, δεν αλλάζει το γεγονός ότι κάθε χρήστης πρέπει να ξεκλειδώσει, να ψάξει και να σαρώσει με τη συσκευή του το internet για τις εφαρμογές που κυκλοφορούν.
Με τον τρόπο που αυτό γίνεται, δίνει ένα εκπληκτικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση ή την εταιρεία που έχει μία εφαρμογή. Το μυαλό του χρήστη κάνει ασυνείδητα εγγραφή κάθε εικόνας ή κειμένου ή καλοσχεδιασμένου εικονιδίου εφαρμογής (app) και το κρατάει δεσμευμένο πάνω σε αυτό το Ερέθισμα.

Κανάλι με απευθείας επικοινωνίας

Οι εφαρμογές εξυπηρετούν πολλές λειτουργίες. Μπορούν να παρέχουν 
  1. Γενικές πληροφορίες
  2. τιμές
  3. κρατήσεις
  4. παραγγελίες online
  5. λειτουργίες αναζήτησης
  6. λογαριασμούς χρηστών
  7. ειδήσεις και πολλά άλλα
Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη τους είναι ότι όλες οι πληροφορίες που θέλετε να παρέχετε στους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών πωλήσεων και προωθήσεων, είναι στη διάθεσή τους. Μέσω επιβαλλόμενων ειδοποιήσεων, ώστε ακόμα πιο κοντά με άμεση αλληλεπίδραση και μπορεί εύκολα να υπενθυμίζει στους πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, όποτε και εφόσον ζητηθεί από την εφαρμογή.

Παροχή αξίας στους πελάτες

Μιλάμε για τις "στο χερι" πληροφορίες σχετικά με το πώς αυτό το πρόγραμμα ψηφιοποίησης έχει πιστοποίηση προς τον πελάτη! Αντί να κολλήσει στις παλιές μεθόδους συλλογής πληροφοριών, καθιστά δυνατή για τους πελάτες σας να συγκεντρώσουν τα οφέλη τους, μέσω του κινητού τους με την εφαρμογή.

Το αποτέλεσμα; περισσότερα κατεβάσματα (downloads) και περισσότερους πελάτες να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή και να κάνουν αναζητήσεις προϊόντων και να συγκεντρώνουν πληροφορίες που να παρέχονται από εσάς (την επιχείρηση)

κατασκευή "ονόματος" (Brand name) και αναγνώριση

Μία εφαρμογή για την επιχείρησή σας μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην αναγνώριση του ονόματός σας.

Αυτό γίνεται σε δύο μορφές ώς εξής:

ΌΝΟΜΑ: Μία εφαρμογή είναι σαν ένα εργαλείο που μπορείτε να δημιουργήσετε ότι θέλετε πάνω του. Μπορείτε να το κάνετε κομψό, ευπαρουσίαστο, ελκυστικό, αλλά αυτό που πραγματικά θέλετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μία εφαρμογή που να έχει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, που οι πελάτες σας θα αγαπήσουν. Ενώ την ίδια στιγμή θα είναι σωστά δομημένη και επώνυμη για εσάς, αφού θα γίνει το ΌΝΟΜΑ της επιχείρησης με τον όμορφο και ελκυστικό σχεδιασμό.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ: Όσο ποιο συχνά μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες που ασχολούνται με την εφαρμογή σας, τόσο πιο γρήγορα θα είναι διατεθειμένοι να "αγοράσουν" το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Στη  διαφήμιση αυτό ονομάζεται "πραγματική συχνότητα επηρεασμού" Ως γενικός κανόνας είναι να δουν το εμπορικό σήμα σας περίπου 20 φορές.

Βελτίωση της δέσμευσης πελατών

Δεν έχει σημασία τι πουλάτε, οι πελάτες σας χρειάζονται έναν τρόπο να σας βρουν. έχοντας μια ανταλλαγή μνμ (ή γραμμή βοήθειας) στην εφαρμογή σας μπορεί πραγματικά να κάνει την διαφορά στον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας

Σκεφτείτε επίσης ότι μεγάλες εταιρείες έχουν επενδύσει επάνω σε αυτό που βλέπετε παντού στις αγορές που γίνονται online καθημερινά.

Αναλογιστείτε πόσοι πελάτες θα προτιμούσαν να επικοινωνούν μαζί σας μέσω ενός μνμ ή να έρθουν στο χώρο σας. Πόσο πιο εύκολο θα ήταν για αυτούς να κάνουν μερικά click από το τηλέφωνό τους και η παραγγελία να εκτελείται άμεσα.

Ξεχωρίζει από τον Ανταγωνισμό

Αυτό το καιρό οι εφαρμογές κινητών στο επίπεδο μικρών επιχειρήσεων εξακολουθούν να είναι σπάνιες και αυτό είναι όπου μπορείτε να κάνετε ένα μεγάλο βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας.

Μπορείτε να γίνετε οι πρώτοι στην περιοχή σας, αλλά και ευρύτερα, προσφέροντας μία εφαρμογή για τους πελάτες σας. Μπορείτε να διαδίδετε από το internet αλλά και από στόμα σε στόμα των σχολίων των πελατών σας και θα εκπλαγείτε πόσο γρήγορα μπορείτε να το επιτύχετε.

Καλλιέργεια Πιστότητας πελατών

Το πιο σημαντικό επιχείρημα για το οποίο θα πρέπει να εξετάσετε την υλοποίηση μίας εφαρμογής είναι η πίστη των πελατών (loyalty). Με όλη αυτή την θορυβώδη offline-online διαφήμιση, χάνετε σιγά σιγά την επίδραση στους πελάτες σας εξαιτίας της τεράστιας ποσότητας των διαφημίσεων που μας περιβάλλουν.

Είναι η στιγμή να κάνετε μία πραγματική και ειλικρινή σχέση με τους πελάτες σας, έτσι ώστε να τους καθιστά πιστούς οπαδούς του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Πραγματικά μπορείτε να μείνετε κοντά στους πελάτες σας και η απόσταση να είναι όσο ένα click στο κινητό τους.



Ποιο είναι το κόστος κατασκευής μίας εφαρμογής;

150$/έτος για την συντήρηση της πλατφόρμας κατασκευής της εφαρμογής

Επιπλέον ελάχιστο κόστος 50€ για ένα προγραμματιστή να την φτιάξει. Μπορείτε να την φτιάξετε και μόνοι σας εάν έχετε μία μικρή γνώση. 

Για το "ανέβασμα" στο διαδίκτυο θα σας ζητηθούν 25$ για το google play store  και επιπλέον 25$-30$ για το Apple Store



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου